Recenzia Worldopoly ICO: Mobilná hra s AR, AI a blockchainom

Worldopoly je jediná platforma, ktorá sa zaoberá viacerými hráčmi a má dobré rozloženie hernej stratégie. Platforma umožňuje blockchain, ktorý zabáva používateľov tejto platformy. Worldopoly má svoje vlastné kryptomeny, t. J. WPT. Preto WPT motivuje ekonomickú štruktúru a na druhej strane pomáha budovať presvedčivú hru pre všetkých používateľov. V dnešnom obchodnom sektore získava obrovský zisk z hernej platformy a táto platforma získava takmer 40% podiel na celom trhu. Ak sa pozrieme na fakty a čísla z oblasti mobilných hier, uvedomíme si, že nielen že prináša zisk hernému priemyslu, ale aj celému trhu s mobilným softvérom..

worldopoly ICO

Blockchain:

Všetci sme si prešli s pojmom blockchain a koncept sme pochopili už dávno v minulosti. Ale v priebehu niekoľkých rokov sa začalo využívať využitie technológií a ich potenciál pomocou blockchain platformy. Kryptomeny ako Bitcoin a Ethereum majú na trhu popularitu medzi mnohými jednotlivcami. Ľudia preto dostali dychtivosť dozvedieť sa viac o výhodách technológií Blockchain. Je potrebné poznamenať, že herný priemysel doposiaľ ešte nezískal požadované znalosti týkajúce sa aplikácie blockchainu.

Výhody:

• Za bezpečnosť a bezpečnosť používateľa je zodpovedná platforma. Platforma má mimoriadne bezpečnostné vlastnosti.
  • Pokročilý vývoj a implementácia kryptomien sú k dispozícii používateľom.
  • Používatelia zažívajú transakcie P2P, ktoré nepriamo poskytujú obrovskú výhodu digitálnym ekonomikám.
  • Užívateľ čelí ľahkému a rýchlemu prenosu prostredníctvom siete, pretože platforma je decentralizovaná platforma.

Ako začať?

Pre používateľa je veľmi ľahké začať platformu používať. Stačí si stiahnuť hru, ktorú chcú hrať, a potom ich zaregistrovať v príslušnej hernej aplikácii. Potom musí užívateľ alebo hráč investovať konkrétnu sumu kapitálu pomocou mincí. Aby mohli pokračovať v hre, musia si pôvodne kúpiť ulicu a budovu. Ďalej, ako hráč postupuje do hry, generuje budova veľa mincí a tieto mince by sa mali zhromaždiť v stanovenom časovom období. Pokiaľ ich hráč nezbiera, potom tieto mince bude zbierať hráčska komunita pomocou AR-rozšírenia hry. Najzaujímavejšia časť hry spočíva v tom, že keď sa hráč prechádza ulicami, dostane ako bonus ďalšiu sumu. Sloty budovy sa líšia od ulice k ulici úplne v závislosti od oblasti a polohy v meste. Ak jednotlivec skutočne potrebuje mince, aby sa posunul vpred, stačí aktualizovať každú budovu a to trvá určitý čas. Po aktualizácii hry dostanú svoje mince a nakoniec majú výhodu v spojení s ostatnými hráčmi.

Worldopoly ICO a token:

Musíme porozumieť tokenu, pretože je to digitálne aktívum a dôležitá súčasť zdroja transakcií pre používateľa používajúceho určitú platformu. Investori kupujú tieto aktíva od spoločnosti za peniaze. Digitálny zostatok je v obchodnom modeli ľubovoľného projektu, ktorý sa zobrazuje pomocou týchto účtovných jednotiek, t. J. Tokenov. Worldopoly je herná platforma, ktorá má svoj vlastný token známy ako WPT. WPT je mena, ktorú hráč používa pri používaní platformy, a tieto meny sú k dispozícii spolu so zlatom a mincami. Všetky transakcie s týmito WPT sa uskutočnia pomocou technológie blockchain, pretože zaručuje transparentnosť a bezpečnosť z oboch strán.

Obchodná stratégia:

Ak si jednotlivec skutočne praje zarobiť skutočné peniaze, musí byť na správnej platforme, pretože Worldopoly si dopraje mnoho vzrušujúcich stratégií pre viacerých hráčov, ktoré na oplátku pomôžu získať skutočné peniaze. Predpokladá sa, že v nasledujúcich rokoch bude mať táto platforma pre používateľov viac ako 150 nových funkcií. Platforma sa nezaujíma iba o hranie, ale aj o finančné záležitosti. Keď hráči hrajú skutočné hry, tokeny WPT sa používajú na získanie týchto skutočných peňazí z týchto hier. A nakoniec, aby to bolo krátke a jednoduché, platforma ponúka mnoho ekonomických napodobenín pre viacerých hráčov, ktoré na oplátku profitujú hráča s vymeniteľnou menou.

Meny:

Ak sa pozrieme do sveta Worldopoly, pochopíme, že obsahuje celkom 3 typy mien, ktoré platforma používa.

1. Mince: –

Mince sa označujú ako základná mena, ktorú môže používateľ zbierať počas hry. Po vyzbieraní mincí sa dá v obchode ľahko kúpiť čokoľvek.

1. Zdroj budovy:-

Zdroj budovy je súčasťou prémiových mien. Hráči si môžu tento zdroj kúpiť iba prostredníctvom WPT alebo reálnej meny.

1. WPT:-

Pokiaľ ide o štandardný token ERC20, ide o tokeny s obmedzeným vydaním a sú voľne prispôsobiteľné v mene hry alebo v reálnej mene, ktoré bude možné získať v priebehu konania ICO. Toto pomáha [vrstvám hrať všetky pokročilé hry.

• Token: WPT
  • Cena PreICO: 1 WPT = 0,12 USD
  • Cena: 1 WPT = 0,00015 ETH